Eurosonic Noorderslag

BLOF wint interactive award

  1. Nieuwschevron right
  2. BLOF wint interactive award

BLØF en Vyclone zijn de winnaars van de Interactive Awards 2013. Deze prijzen worden jaarlijks uitgereikt op Eurosonic/Noorderslag. BLØF won de Artist Award, de prijs voor de band met het meest innovatieve, online marketing concept. Vyclone won de Company Award.

En de Interactive Awards gaan naar... BLØF en Vyclone! BLØF won de Artist Award, de prijs voor de band met het meest innovatieve, online marketing concept voor hun augmented reality videoclip, gemaakt door New Music Labs. Als je via die app je telefoon richt op de hoes van het album, dan zie je een miniatuurconcert van BLØF

De Company Award, de prijs voor het bedrijf met de meest onderscheidende en vernieuwende manier van muziek aanbieden ging naar Vyclone.

Zesde uitreiking Interactive Awards

De Interactive Awards zijn voor de zesde keer uitgereikt tijdens de Eurosonic Noorderslag Conferentie in de Oosterpoort in Groningen. De genomineerde artiesten en bedrijven zijn eerst ondervraagd over hun business model tijdens de ‘Enterrogation’ waarna ze zichzelf aan de juryleden presenteerden. Dit jaar bestond de onafhankelijke jury uit: Virginie Berger (DBTH), Thijs Helfrich (Wild Sea/theFactor.e), Stephen O’Reilly (Mobile Roadie), Bram de Wijs (Only Seven Left), Kajal Gayadien (Buma/Stemra).

>> Meer over de inzending van BLOF

Ster advertentie
Ster advertentie