3FM nieuws
Ruzie Giel en Gerard?
- Nieuws
- Ruzie Giel en Gerard?

Giel een uur langer, Gerard dus korter... Ze wáren ooit goede vrienden, onze mannen van de radio... Hoe zit dat nu?Vanaf 1 september is het zover: Giel langer, dus Gerard korter. Komt het ooit nog goed met die twee? Om met Hans Teeuwen te spreken: niks aan 't handje!
Vriendjes
Giel en Gerard hebben beiden hoogstpersoonlijk en met klem aan de 3FM-redactie toevertrouwd dat ze nog steeds goede vriendjes zijn. Om dat statement luister bij te zetten hebben ze speciaal een fillempie gemaakt. Check dat zometeen hieronder.
Zin in
Giel heeft er in elk geval zin in: "Er is nu meer tijd om nieuwe muziek te draaien, maar ook de krentjes uit de pap. Wat betreft de inhoud kan ik nog niet heel veel zeggen, het moet allemaal nog een beetje ontstaan. Wel ga ik op zoek naar de leukste lach van het land. Tja, wat dat nou weer wordt... We gaan het wel zien!"
Teeuwen
Er is ook een onderzoek geweest onder de uitzendkrachten van Giels Uitzendbureau over wat zij vonden zijn ochtendprogramma. "Heel nuttig, ben ik een stuk wijzer van geworden. En ik heb goed kunnen aanscherpen." Nog meer reden om te blijven luisteren? "Hans Teeuwen gaat iets doen, verheug ik me zeer op!"
Wiedergutmachungsvideo
Tja... kijk zelf maar.
Vriendjes
Giel en Gerard hebben beiden hoogstpersoonlijk en met klem aan de 3FM-redactie toevertrouwd dat ze nog steeds goede vriendjes zijn. Om dat statement luister bij te zetten hebben ze speciaal een fillempie gemaakt. Check dat zometeen hieronder.
Zin in
Giel heeft er in elk geval zin in: "Er is nu meer tijd om nieuwe muziek te draaien, maar ook de krentjes uit de pap. Wat betreft de inhoud kan ik nog niet heel veel zeggen, het moet allemaal nog een beetje ontstaan. Wel ga ik op zoek naar de leukste lach van het land. Tja, wat dat nou weer wordt... We gaan het wel zien!"
Teeuwen
Er is ook een onderzoek geweest onder de uitzendkrachten van Giels Uitzendbureau over wat zij vonden zijn ochtendprogramma. "Heel nuttig, ben ik een stuk wijzer van geworden. En ik heb goed kunnen aanscherpen." Nog meer reden om te blijven luisteren? "Hans Teeuwen gaat iets doen, verheug ik me zeer op!"
Wiedergutmachungsvideo
Tja... kijk zelf maar.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM nieuws
3FM Serious Request komt in actie voor de Nederlandse Brandwonden Stichting, Glazen Huis staat in Arnhem
3FM nieuws
Hoe lief is dit! Harry Styles trakteert op een gratis drankje in Amsterdam als bedankje
3FM nieuws
Oscar and the Wolf en S10 zorgen voor tranen met ‘Safe and Sound’ in de 3FM Live Box
3FM nieuws
Bente brengt met ‘3.2.1.’ ijzersterke vocals naar de 3FM Live Box