3FM nieuws
Hole komt weer bij elkaar
- Nieuws
- Hole komt weer bij elkaar

Iedereen mag het weten! Zangeres Courtney Love heeft aangekondigd dat haar grungeband Hole een reünie gaat houden.
Het is de bedoeling dat de band dit jaar nog een nieuw album uitbrengt en deze moet Nobody’s Daughter gaan heten. Courtney Love was eerst van plan om er een solo-album van te maken, maar nu heeft de zangeres toch besloten de plaat met de Hole-bandleden uit te geven.
Hieronder vind je het filmpje waarin Courtney bekendmaakt dat Hole weer bij elkaar komt.
Het is de bedoeling dat de band dit jaar nog een nieuw album uitbrengt en deze moet Nobody’s Daughter gaan heten. Courtney Love was eerst van plan om er een solo-album van te maken, maar nu heeft de zangeres toch besloten de plaat met de Hole-bandleden uit te geven.
Voor de reünie
In 1994 kwam Hole met het tweede album Love Trough This en dit zou hun doorbraak betekenen. Alleen kreeg de band met wat tegenslagen te maken. Net voor de release van het album werd Kurt Cobain, het liefje van Courtney, dood aangetroffen. Vervolgens overleed twee maanden later ook basgitarist Pfaff aan een overdosis heroïne. Ondanks al deze ellende is de band wel op tour gegaan. Maar een paar jaar later in 2002 was de koek op en vertelde Miss Love dat de band uit elkaar ging.Hieronder vind je het filmpje waarin Courtney bekendmaakt dat Hole weer bij elkaar komt.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM nieuws
Down The Rabbit Hole’s Ide Koffeman: “Als je uitverkopen gaat relateren aan succes, is dat al niet goed”
3FM nieuws
Oscar and the Wolf en S10 zorgen voor tranen met ‘Safe and Sound’ in de 3FM Live Box
3FM nieuws
Maak met 3FM kans op een trip naar Harry Styles-concert in Londen
3FM nieuws
Jenny (26) en Ilse (26) winnen 3FM Gouden Festivalbandje