3FM nieuws
Robbie Williams en Whitney Houston in de O2?
- Nieuws
- Robbie Williams en Whitney Houston in de O2?


De tijd begint te dringen. Wat gaat AEG Live doen met de 50 geplande shows in de O2, nu MJ het loodje heeft gelegd?
De eigenaar van de O2, AEG Live, is druk bezig de gaten te dichten die zijn gevallen na het overlijden van MJ .Er zouden nog zo'n 23 data openstaan. In de wandelgangen wordt gefluisterd dat Whitney Houston en Robbie Williams de gaten gaan vullen.
>> Lees meer over Whitney Houston
>> Lees meer over Robbie Williams
De eigenaar van de O2, AEG Live, is druk bezig de gaten te dichten die zijn gevallen na het overlijden van MJ .Er zouden nog zo'n 23 data openstaan. In de wandelgangen wordt gefluisterd dat Whitney Houston en Robbie Williams de gaten gaan vullen.
Nieuwe albums
Beide performers komen binnenkort met een nieuw album en kunnen de boost van een optreden in de O2 best wel gebruiken. Maar is nog niets bevestigd. Zouden deze artiesten de O2, waar plek is voor zo'n 20.000 man, kunnen vullen en dan ook nog eens meerder malen?>> Lees meer over Whitney Houston
>> Lees meer over Robbie Williams
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM nieuws
Bad Bunny brengt de Puerto Ricaanse sferen naar Nederland met zijn DeBÍ TiRAR MáS FOToS World Tour
3FM nieuws
The Gen Alpha Melody: wat houdt deze nieuwe term in?
3FM nieuws
Volg hier alles rondom 3FM op Best Kept Secret 2026
3FM nieuws
Olé Olé Olé: Barend & Benner in de USA - 3FM-dj's volgen Oranje tijdens WK 2026