Orange Skyline wint plek op De Nacht van Kunst & Wetenschap
- Nieuws
- Orange Skyline wint plek op De Nacht van Kunst & Wetenschap
De Groningse band Orange Skyline kreeg dinsdagavond 13 mei te horen dat ze een plek op De Nacht van Kunst en Wetenschap gewonnen hebben.

Domien schoof dinsdag aan in zijn eigen programma bij Giel, die het Wereldrecord Radiomaken probeert te verbeteren. Hij mocht die avond bekendmaken dat Orange Skyline een plek op het Groningse festival De Nacht van Kunst en Wetenschap op 24 mei veroverd had.
Orange Skyline
Orange Skyline is een Indierock band uit Groningen. Een band met slim in elkaar stekende liedjes, die met een verbijsterende on-Hollandse bravoure worden gebracht. De band nam in 2012 hun eerste EP Thank You, We'll Take It From Here op. Verscheidende nummers kwamen in de Nederlandse indie charts, en het nummer 'The Resurrection Of The Wrong' eindigde zelfs op #1. Tevens werd het nummer 'Soldier Me' genoteerd in de lijst van Hollandse Nieuwe van 3voor12 in de maand augustus van 2012.
3FM Serious Talents op De Nacht van Kunst en Wetenschap
Ruim tweehonderd acts, verspreid over heel veel bijzondere en te gekke plekken in de binnenstad van Groningen. Dat is De Nacht van de Kunst en de Wetenschap!
Toffe bands en DJ’s op de Vismarkt, kunstenaars en wetenschappers met opmerkelijke, grappige bevindingen, workshops en het Serious Talent podium. Naast Orange Skyline kun je daar genieten van oud-Serious Talents Douwe Bob, Jacco Gardner, Qeaux Qeaux Joans en Town Of Saints.
Orange Skyline - 'Get It On'
Gerelateerd

3FM nieuws
Bakermat draait een zonnige set in de 3FM Live Box en sluit af met nieuwe single
3FM nieuws
3FM Serious Request komt in actie voor de Nederlandse Brandwonden Stichting, Glazen Huis staat in Arnhem
3FM nieuws
Annan is op zoek naar jouw favoriete WK anthem!
3FM nieuws
Bente brengt met ‘3.2.1.’ ijzersterke vocals naar de 3FM Live Box