3FM nieuws

Weer een prijs voor Serious Request 2006!

  1. Nieuwschevron right
  2. Weer een prijs voor Serious Request 2006!
De 3FM Serious Request campagne van 2006 '30 miljoen landmijnen, daar kun je niet omheen' won 13 september de Media & Marketing Europe Award.
Best Corporate Campagne
De Britse marketingprijs word één keer per jaar uitgereikt en het was weer raak voor 3FM! De Award, die in de categorie Best Corporate Campagne valt, werd afgelopen donderdag uitgereikt in Londen.

De campagne van 3FM en het Rode Kruis is mogelijk gemaakt door Y&R Not Just Film. Initiative Nederland verzorgde de mediastrategie voor het Nederlandse Rode Kruis.

Marconi
3FM Serious Request 2006 werd eerder bekroond met een Marconi voor beste programma (2005), het Gouden Radio Oortje voor beste radio-evenement (2006), een SAN Accent voor beste campagne non-profit (2005) en een Bronzen Esprix voor beste campagne non-profit (2006).

Het regent prijzen
Met de M&M Award in the pocket en de vier prijzen die onlangs gewonnen zijn tijdens de Marconi's, lijkt het de laatste tijd prijzen te regenen bij 3FM!

Betere drinkwatervoorziening
Dit jaar gaat 3FM zich met Serious Request inzetten voor een betere drinkwatervoorziening in de wereld, in samenwerking met het Rode Kruis.

>> Hou Serious Request 2007 dus in de gaten!


Ster advertentie
Ster advertentie