3FM nieuws
Nieuwe Gathering komt eraan
- Nieuws
- Nieuwe Gathering komt eraan

Het is nog even wachten, maar een kersvers cd'tje van The Gathering is binnenkort te vinden in de schappen van de platenzaken.Sinds Anneke van Giersbergen de band gedag zei om een solocarrière te starten als Agua di Annique, was het een tijdje stil rond de band. Nu ze een nieuwe frontvrouw gevonden hebben in de Noorse zangeres Silje Wergeland (Octavia Sperati) lijken ze terug van weggeweest.
Gastzangeressen
Ze is niet de enige zangeres die op het nieuwe schijfje te horen is, ook de Nederlandse Anne van den Hoogen zingt wat noten mee en de Mexicaanse Marcelo Bovio van Stream of Passion is ook aanwezig.Release
Het album heeft de naam The West Pole meegekregen en de release is gepland in de eerste week van mei.
>> Een voorproefje vind je op de MySpace van de band
>> Lees hier meer over The Gathering
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM nieuws
3voor12: de zeven beste acts van de vrijdag
3FM nieuws
Hoe Lani de Lush Life Girl van Pinkpop 2026 werd
3FM nieuws
Isabel van Gelder zingt de catchy heartbreaksong 'I Don't Want To Fall In Love Again' in de 3FM Live Box
3FM nieuws
Teddy Swims over Roxy Dekker, vaderschap en de verhalen achter zijn muziek