3FM nieuws
Nieuwe Gathering komt eraan
- Nieuws
- Nieuwe Gathering komt eraan

Het is nog even wachten, maar een kersvers cd'tje van The Gathering is binnenkort te vinden in de schappen van de platenzaken.Sinds Anneke van Giersbergen de band gedag zei om een solocarrière te starten als Agua di Annique, was het een tijdje stil rond de band. Nu ze een nieuwe frontvrouw gevonden hebben in de Noorse zangeres Silje Wergeland (Octavia Sperati) lijken ze terug van weggeweest.
Gastzangeressen
Ze is niet de enige zangeres die op het nieuwe schijfje te horen is, ook de Nederlandse Anne van den Hoogen zingt wat noten mee en de Mexicaanse Marcelo Bovio van Stream of Passion is ook aanwezig.Release
Het album heeft de naam The West Pole meegekregen en de release is gepland in de eerste week van mei.
>> Een voorproefje vind je op de MySpace van de band
>> Lees hier meer over The Gathering
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM nieuws
MEROL opent de feeksenzomer met nieuw album: “Dit gaat iedereen aan, niet alleen vrouwen!”
3FM nieuws
Taylor Swift komt met nieuwe soundtrack 'Toy Story 5' in bijzonder rijtje
3FM nieuws
Bente brengt met ‘3.2.1.’ ijzersterke vocals naar de 3FM Live Box
3FM nieuws
Olé Olé Olé: Barend & Benner in de USA - 3FM-dj's volgen Oranje tijdens WK 2026