3FM nieuws

Jenny (26) en Ilse (26) winnen 3FM Gouden Festivalbandje

foto: 3FM
  1. Nieuwschevron right
  2. Jenny (26) en Ilse (26) winnen 3FM Gouden Festivalbandje

De komende drie dagen strijden vier duo's voor het felbegeerde 3FM Gouden Festivalbandje, waarmee ze toegang krijgen tot 8 festivals deze zomer. Je volgt hier alles van de finale en weet als eerste wie ervandoorgaat met deze ongelofelijke prijs.

Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.

Na een spannende strijd op Camping Nooit Meer Slapen hebben Jenny en Ilse het felbegeerde 3FM Gouden Festivalbandje in de wacht gesleept. Het duo wint daarmee tickets voor maar liefst 8 festivals deze zomer!

Vier duo's namen het tegen elkaar op, waarbij de eerste al afviel die vanuit de Ochtendshow als laatste z’n weg vond naar de camping. De overgebleven koppels doorstonden de afgelopen 3 dagen een uitdagende mix aan challenges, waaronder NK knakdarten, een optreden op de bonte avond voor juryleden Def en Jet van der Steen en Britt Stam, het maken van een eigen contentstukje na een workshop van Britt Stam, en het drinken van brakek knaksap. Sportief gezien namen ze het tegen elkaar op tijdens de festilympics. En dit alles was online via de socials van 3FM, onderstaande liveblog en natuurlijk de radio te volgen. 

De spanning werd opgevoerd in de finale, waarbij de duo's met een bolderkar vol campingspullen een parcours moesten afleggen. Jenny en Ilse kwamen als winnaars uit de bus en mogen zich dit jaar uitleven op Pinkpop, BKS, DTRH, Awakenings, Lowlands, Dauwpop, Zwarte Cross en Sziget.

Benieuwd hoe de afgelopen 3 dagen eruitzagen? Check de liveblog hieronder!

Bezig met ophalen van live blog..

Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl