Adele en Lady Gaga nemen duet op
- Nieuws
- Adele en Lady Gaga nemen duet op
Adele en Lady Gaga willen samen een duet opnemen. Het zou gaan om een nummer dat de vrouwelijke kracht benadrukt.

De twee wereldsterren willen graag samen een duet opnemen. Volgens bronnen benadrukt het nummer de vrouwelijke kracht, schrijft Daily Star. Adele heeft al een gedeelte van de track geschreven en naar Lady Gaga gestuurd zodat zij haar ideeën nog kan toevoegen.
"Adele is een groot fan van Lady Gaga"
De bron vertelde aan Daily Star: "Adele en Lady Gaga zijn vrienden geworden en spreken elkaar geregeld over de telefoon. Adele is een groot fan van Lady Gaga's stem en ze denkt dat Lady Gaga als singer-songwriter heel erg onderschat wordt. Het plan is dat ze in 2015 samen de studio induiken."
Geen garantie
Het is volgens de bron nog te vroeg om te zeggen of het plan ook echt doorgaat en of het duet op het nieuwe album van Adele komt. Eerder maakte de platenmaatschappij van de Britse zangeres bekend dat er dit jaar geen nieuwe plaat van Adele uitkomt, maar dat het derde album voor 2015 gepland staat.
Gerelateerd

3FM nieuws
De leukste fan interacties tijdens Harry Styles’s Together-Together shows
3FM nieuws
The Strokes, Muse & Olivia Rodrigo: deze albums staan in juni op je te wachten
3FM nieuws
Dit zijn jullie favoriete pop "moeder-dochter" duo's
3FM nieuws
Olé Olé Olé: Barend & Benner in de USA - 3FM-dj's volgen Oranje tijdens WK 2026