3FM nieuws
Waarom kapt Noel met Oasis?
- Nieuws
- Waarom kapt Noel met Oasis?

Het lijkt alsof de breuk tussen Noel en Liam (en dus Oasis) definitief is. Gisteren waren er nog geen details, nu wel.
Nu het nieuws langzaam bij alle Oasis-fans aan het bezinken is laat Noel zijn kant van het verhaal horen waarom hij niet meer met Oasis verder kan.
>> Lees het complete statement
>> Lees meer over Oasis
Nu het nieuws langzaam bij alle Oasis-fans aan het bezinken is laat Noel zijn kant van het verhaal horen waarom hij niet meer met Oasis verder kan.
Gedwongen
Via zijn blog bracht Noel een statement naar buiten waarin het meest opvallende was dat hij met geweld de band uit is gewerkt. ”I feel you have the right to know that the level of verbal and violent intimidation towards me, my family, friends and comrades has become intolerable,” vertelt hij de fans. Zelfs zijn familie en vrienden lijden eronder en daarom trekt Noel het niet meer.Excuses
Zo heftig is een breuk tussen de gebroeders Gallagher in tijden niet geweest. Is de stop definitief? Noel biedt in ieder geval zijn excuses aan aan alle fans die in Parijs en op het V Festival zonder Oasis kwamen te zitten. Hij geeft nog wel een kleine trap na: “het had niks met mij te maken.”>> Lees het complete statement
>> Lees meer over Oasis
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM nieuws
The Strokes, Muse & Olivia Rodrigo: deze albums staan in juni op je te wachten
3FM nieuws
Olivia Rodrigo en Robert Smith: het gouden duo waar we niet over raken uitgepraat
3FM nieuws
Pophits en eindeloos dansen: een avond met PinkPantheress in Amsterdam
3FM nieuws
Jenny (26) en Ilse (26) winnen 3FM Gouden Festivalbandje