3FM Megahit
SuperCrazyTurboTopHit is Walk The Moon met 'Shut Up And Dance'
- Nieuws
- SuperCrazyTurboTopHit is Walk The Moon met 'Shut Up And Dance'
De Amerikaanse indierockband Walk The Moon scoort deze week de SuperCrazyTurboTopHit.

De bandleden Nicholas, Kevin, Sean en Eli richten in 2008 Walk The Moon op. De naam hebben ze afgeleid van 'Walk On The Moon', het liedje van The Police. In Nederland krijgt de band de eerste bekendheid met de singles 'Anna Sun' en 'Tightrope', maar de grootste bekendheid komt nu met 'Shut Up And Dance'. Deze week is het de SuperCrazyTurboTopHit.
'Shut Up And Dance' staat op het album Talking Is Hard dat in december uitkomt.
Beluister Walk The Moon - 'Shut Up And Dance'
Om deze inhoud te tonen moet je toestemming geven voor social media cookies.
Advertentie via ster.nl
Advertentie via ster.nl
Gerelateerd

3FM Megahit
S10 en Oscar and the Wolf hebben elkaar gevonden op nieuwe 3FM Megahit ‘Safe and Sound’
3FM Megahit
‘De Enige’ van Antoon is de perfecte zomerse 3FM Megahit voor een huisfeest
3FM Megahit
‘I Love Life’ van Bakermat en RANI geeft je een dopamine boost
3FM Megahit
Bente luidt de zomer in met dromerige nieuwe 3FM Megahit ‘3.2.1.’