HUMAN
Zo bedankt Spotify luisteraars voor hun gênante muzieksmaak
- Nieuws
- Zo bedankt Spotify luisteraars voor hun gênante muzieksmaak
"Dus je luisterde 42 keer 'Sorry' op Valentijnsdag... Wat heb je geflikt?"
Props voor de marketingmensen van muziekstreaminggigant Spotify! Hun billboards in Londen, New York en Parijs, waarop ze hun luisteraars op een ludieke manier bedanken voor hun muziekkeuze, zijn om door een ringetje te halen.
Nuff' said
"Aan de persoon die op Valentijnsdag vier uur lang de playlist Forever Alone afspeelde, gaat het een beetje?"
Ster advertentie
Ster advertentie
Gerelateerd
HUMAN
Deze mensen zetten een tattoo van hun favoriete lyrics: "Als ik naar de tekst kijk, voel ik me sterker"HUMAN
Worden we afhankelijk van seksspeeltjes? 81% komt vaker klaar métHUMAN
Umniya (23) groeide op in armoede, nu helpt ze anderen met haar eigen stichting HEy Y0uHUMAN
Kwart jongeren gebruikt drank en softdrugs voor mentale klachten: "Met alcohol houd ik mezelf op de been"